loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 275
دوشنبه 6 بهمن 1399 زمان : 17:12

با مجاورت ‌شدن به آخر سال مالی، بازه زمانی مروری بر ۱۲ ماه قبلی و همینطور نگاه به آینده فرامی‌برسد.

شغل های متعددی می باشد که بایستی درباره با مالیات انجام دهید. بالاتر از آن، همه چیز درباره اصول حسابداری که باید بدانید دیگری هم می باشند که بایستی آیتم دقت قرار بگیرند. تمرکز روی این جزئیات می‌‌تواند به شما در اجتناب از اختلال در سال نو یاری دهد.

درپی، ۵ عمل حسابداری که بایستی قبل از عوض‌شدن سال مالی انجام دهید، آورده شده‌است:

کل مبادلات را در اکانت قابل قبولی تثبیت فرمائید. این کاری وجود ندارد که بشود روی هم تلنبار کرد، ولی ممکن میباشد این واقعه بیفتد. در حالتی که مبادلات تثبیت‌نشده دارید، در حال حاضر وقت تهیه آنهاست.

شکل‌اکانت‌های پرداخت‌نشده را مرور نمایید. از جملهً ممکن میباشد شکل‌اکانت‌های پرداخت‌نشده از تأمین‌کنندگان داشته باشید. در این حالت به‌این سوالهای جواب دهید:

چقدر بدهکارید؟

تاریخ شکل‌اکانت چه وقتی میباشد؟

سررسید شکل‌اکانت‌ها چه هنگامی میباشد؟

نکته: ممکن میباشد بعضی از فروشندگان برای پرداخت‌های زودتر از موعد تخفیف قائل شوند.

فاکتور بدهید. غرض مهم شما تحت عنوان یک کسب‌وکار ساخت و ساز درآمد و فایده میباشد. در صورتی‌که به موقع فاکتور نفرستید، کمپانی‌تان را عقب نگه میدارید. برای صادر کردن فاکتور تا ابتدا سال جدید طاقت نکنید. آنان‌را مرور فرمائید، موعد آن‌ها را یادداشت نمائید و فارغ از تأخیر بفرستید.

جریان نقدی پیش‌بینی گردیده را بازبینی فرمائید. مدیر جریان نقدی کاری میباشد که هیچ‌وقت کل نمی شود. انتها سال وقت نیکی برای پیش‌بینی این میباشد که برای برآورده‌کردن تعهدات مالی به چقدر پول انتقاد دیگر نیاز دارید. این فعالیت آنقدر که به لحاظ میرسد پیچیده وجود ندارد. فقط چیزی که نیاز دارید شکل جریان وجوه انتقاد میباشد که قادر است به طور منظم مبتنی بر موقعیت مالی شما به‌روز خواهد شد.

درخصوص ارتقاء دستمزد‌ها در سال سپس تصمیم‌گیری نمائید. با این که‌این عمل ازروی اختیار میباشد ولی می بایست به طور دور از شوخی آن را در لحاظ بگیرید. چندین نفر از پرسنل سال آن‌گاه ارتقا حقوق و دستمزد خواهند داشت؟ چقدر؟ در چه تاریخی؟ نرم افزار‌ریزی برای این عمل از شرایط فعلی، به شما امداد می‌نماید که از خطاها با پرسنل و جریان نقدی در آینده اجتناب نمایید.

دو مهارت اصلی که یک حسابدار بایستی در سال ۲۰۱۸ داشته باشد؛ چه میباشد؟

برای یک حسابدار، ماندن در ابتدا بازی در صنعتی که هر روز رقابتی‌خیس میشود، هیچ‌وقت حیاتی‌خیس از امروز نبوده میباشد. رقیبان فقط در نزدیکی شما نیستند. ممکن میباشد آن سوی مرزو بوم یا این که حتی‌د‌ر یک مجموعه کشورها‌ی دیگر باشند.

به لطف وب، مشتریان تردیدی در باب جست‌وجوی تخصص مطلوب و مهارت‌های حسابداری به خویش راه و روش نمی‌دهند. درین‌جا یک سری نکته برای حسابداری که می خواهد او‌لین گزینش در ذهن مشتری باشد، آمده میباشد.

نباید از فناوری بترسید

این که دیگر ما در دفتر ها تمام با جلدهای دشوار، اکانت‌ها را نمی‌نویسیم، شاهدی بر این میباشد که حسابداری و فناوری ده سال‌هاست که دست در چنگ هم تکامل پیدا کرده‌اند. در سال‌های اخیر، محاسبات قابل انعطاف افزاری تغییرات عمده‌ای را در صنعت ساخت کرده‌اند، یعنی حسابداران میتوانند به طور زنده داده‌های مشتری را ببینند، پس دیگر نیازی به پیداکردن آن ها از روش تلفن یا این که آدرس اینترنتی به طور زمان‌ای نیست.

هوش تصنعی (AI) در اکنون کامل شدن این دستاوردها برای داشتن مزیت‌های بیشتر میباشد. قابل انعطاف افزارهای حسابداری مانند اپلیکیشن شرکتی سپیدار و یا این که اپلیکیشن حسابداری فروشگاهی دشت امروزه حسابداران و صاحبان شغل ها را از شغل های روتین اداری و دفتری نجات داده و دوران بیشتری را در مشت آنها در انجام شغل های تحلیلی قرار داده میباشد.

این پرسش که آیا کمپانی‌های حسابداری، علم عملی برای پذیرفتن اپلیکیشن حسابداری شرکتی سپیدار را دارا‌هستند یا این که خیر مسئله دیگری میباشد. اگرچه می‌گردد حدس زد که در آینده‌ی مجاورت مشتریان پیرو قابل انعطاف افزاری ظریف و کاربردی برای انجام کارها مالی خویش باشند.

یکسری سفارش:

آغاز به مطالعه در امر تجهیزات قابل انعطاف افزارهای حسابداری نمائید، تا حتی در شرایطی‌که علم فنی آن را ندارید، دستکم فهم جامعی از این مورد داشته باشید.

با نماینده‌ کمپانی فروشنده‌ی نرم افزار تماس حاصل نمایید تا ملاحظه کنید که آنان چه مشورت‌هایی را برای کمپانی شما در حیث گرفته‌اند.

ضابطه‌گذاری‌ها و نگاه دولت به قابل انعطاف افزارهای حسابداری را دنبال نمائید – برای مثالً اپلیکیشن حسابداری سپیدار هم خوانی با پایانی تغییرات ضابطه‌های مالیاتی و آیتم تایید مراجع حسابداری میباشد.

تمرکز روی مشتری

در گزارش اخیر، کمپانی SAGE با ۳۰۰۰ حسابدار در سراسر دنیا حرف کرد تا روءیت کرد آنان به دیده‌انداز مدرن برای حسابداران را تحقیق کند. در آمریکا، ۸۳% از حسابداران گفتند که به حیث آنان مشتریان، امروزه انتظارات بیشتری از آن‌ها نسبت به ۵ سال پیش دارا‌هستند.

مشتریان دشوار‌گیرتر نشده‌اند. آن ها زیرک‌خیس گردیده‌اند. آنان می دانند که دیجیتالی‌شدن، عمل را برای حسابداران آسوده‌خیس می‌نماید بدین ترتیب میخواهند از رویه دیگری کسب بها نمایند. و در غایت، ما در دنیایی معاش می کنیم که تمرکز بیشتری روی مشتری داراست و اشخاص برای هر ریالی که خرج می‌نمایند خواستار تجهیزات بیشتری می‌باشند، چه این هزینه برای یک حسابدار باشد چه برای یک سوپرمارکت.

خلاصه سخن…

خبر فوق‌العاده این میباشد که انقلاب‌های فناوری ذکرشده – ولی در‌صورتی‌که به صورت باصرفه آیتم به کارگیری قرار بگیرند – بدین مفهوم میباشند که حسابداران میتوانند برای تبدیل‌شدن به مشاور و «سهیم تجاری» مشتریان‌شان وقت بیشتری داشته باشند.

برای مثالً این که امروزه داده‌ها به طور زنده در چنگ حسابدار قرار میگیرند به‌این مفهوم میباشد که حسابداران می توانند ایرادات را قبلا که صورت دهند، پیدا نمایند و براین اساس، فرصتی عالی برای برقراری تماس با مشتری پیش میاید. در صورتی هوش تصنعی و مصنوعی هم در آینده‌ی مجاورت اضافه خواهد شد، برنامه حسابداری در قلب این روال می تواند از روش یادگیری ماشینی و تشخیص سر مشق، ایرادات را پیش از این که حسابداران و مشتریان از آن ها با خبر شوند، تشخیص دهد!

بیشتر حسابداران به‌این استدلال وارد رشته‌ی حسابداری شدند که می‌خواستند با مشتریان ارتباطاتی داشته باشند که که بالاتر از یک ارائه‌ی هر ساله یا این که سه‌ماهه‌ی اعداد باشد. این امید در درحال حاضر پیوستن به حقیقت میباشد. البته حسابداران بایستی مهیا‌ی پذیرفتن آن باشند.

اعلام کردن این که فراهم‌اید راحت میباشد؛ ولی آیا حقیقتاً فراهم‌اید؟ آیا برای آن چه که ممکن میباشد یک تحول فرهنگی در رشته‌ی شما و بازتعریف جریان عمل شما و مجموع همیاران‌تان باشد مهیا گردیده‌اید؟ برای این که‌این‌ها به حقیقت بپیوندند، چه کارهایی میتوانید بکنید؟

بیشتر بخوانید :

قانون اضافه کاری

رمز پویا بانک ملت

https چیست؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 5074
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی