loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 67
شنبه 28 فروردين 1400 زمان : 13:38

برگزیدگان اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

اینفلوئنسرها یا این که اشخاص تاثیرگذار، کسانی فعال و به نسبت معروفی در دنیای دیجیتال و به خصوص کانال‌های اجتماعی می باشند.این اشخاص به لطف دارا بودن مخاطبین زیاد، برای یک بیزنس و یا این که مارک خاص به تبلیغات میپردازند. ولی چرا ما آن ها را اینفلوئنسر خطاب می کنیم؟ و تاثیرات این اشخاص در قضیه بازاریابی آنلاین در سال آتی چه گونه خواهد بود؟ با هلو یاروهمدم باشید تا با برگزیدگان اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 و تاثیرات این اشخاص در‌این حوزه آشنا گردید.

می‌اقتدار تاثیر در قضیه بازاریابی را، بضاعت در تغییر تحول ایده ها، ایده‌ها و تصمیمات اشخاص نا آشنا تعریف‌و‌تمجید کرد. ولی چرا این تاثیرگذاری در دنیای تبلیغات آنلاین مالامال‌اهمیت میباشد؟ در واقع این بضاعت پیوسته اساسی اصول حسابداری انگاشته می‌گردیده‌است با این تفاوت که، امروزه خواهیم توانست این تاثیرگذاری را شناسایی و نظارت کنیم و مهمتر از آن برای هدف ها بازریابی خویش، از آن‌ها منفعت ببریم. فهمیدن این نکات که ما: چه اشخاصی را، چه‌طور، در چه هنگامی و در چه موقعیتی، میتوانیم پایین تاثیر در اختیار بگذاریم، برای ماهیت بازاریابی یک کلید توفیق میباشد.

پی بردن این نکات برای شما، جهت تدبیر از مجال‌های خویش بسیار موءثر میباشد. مزیت دیگر آشنایی این تاثیرات، قابلیت و امکان برقراری ارتباطی بر شالوده متکی بودن دو‌طرفه، با مخاطبتان میباشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذارترین فرایند باراریابی

هم‌اینک، اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذارترین پروسه باراریابی، برای تعامل با یوزرها میباشد. طبق آمار به وضوح میتوان پیش‌بینی کرد که‌این مراحل در حین سال‌های آتی بیش تر از پیش پیشرفت خواهد کرد. برندها با به کارگیری از این فرآیند می توانند پیام خویش را از روش شخصی تاثیرگذار و قابل پشت گرمی، به مخاطبان برسانند. همان طور که میتوانید فکر کنید دیگر نحوه‌های بازاریابی برای این دستور، بسیار بغرنج‌خیس و چه بسا مالامال‌هزینه‌خیس خواهند بود. ولی این نکته را فراموش نکنید که ساخت و ساز پیامی گیرا به وسیله مارک شما، برای ارائه به اینفلوئنسرها، بسیار حیاتی میباشد.

برگزیدگان اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

در لیست پایین شما اسامی برگزیدگان اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 را خواهید یافت:

1: Gary Vaynerchuk -کارآفرین

2: Seth Godin- مولف و مشاور تجاری

3: Tim Ferris- تالیف کننده و کارآفرین

4: Neil Patel- مشاور سیاسی

5: Guy Kawasaki- دارای تخصص ارشد کارها بازاریابی

6: Ann Handley- متخصص ارشد دیجیتال مارکتینگ

7: Michael Hyatt- تالیف کننده و وب لاگ‌نویس

8: Jeff Bullas- دارای تخصص ارشد دیجیتال مارکتینگ

9: Lilach Bullock- دارای تخصص ارشد ساخت‌و‌ساز محتوا

10: Michael Brenner- دارای تخصص ارشد بازاریابی

البته پرسش اینجاست که ما چه گونه این داده ها را بدست آورده و این لیست را تنظیم کرده‌ایم؟ ما در واقع طی 7 ماه پشت سر هم به عده‌آوری و چک 2.8 میلیون نظرها و 14 میلیون تعاملات یوزرها حسابداری چیست در وب، پرداخته‌ایم. با یاری تارنما Brand24 ارائه دهنده‌ی سرویس ها نظارتی بر تراکنش‌های آنلاین توانستیم، پروژه‌های متفاوتی جهت چک این داده ها را پیاده سازیم. متعاقبا با امداد این داده ها با افتخار اعلام می کنیم که چیره به تنظیم لیستی 100 نفره، از برگزیدگان اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018، گردیده‌ایم.

ترفندهای غالب اینفلوئنسر مارکتینگ

ترفندهای غالب اینفلوئنسر مارکتینگ، بسیارند. امروزه کارشناسان ارشد بی‌شماری، درین حوزه عمل کرده و ترفندهای برتر را شناسایی کرده‌اند. ولی دو ترفندی که همه آن ها ارجحیت میدهند، ارائه محتوایی بی نیاز، دارای اعتبار و موثق میباشد. ذکر این نکته که امروزه تعداد اینفلوئنسرها و محتواهای تولیدی بی‌شمار میباشد، بدور از حقیقت وجود ندارد. با این هم اکنون ساخت‌و‌ساز و ارائه محتوایی بی نیاز شما‌را از سایر کسب و کار یا این که برندها، متمایز خواهد کرد. با این فرایند شما به کاربر خویش اعتقاد می‌دهید که قصد یاری به وی و خیر تنها فروش یک جنس، را دارید. با این ترفند ارتباطی مبنی بر اتکا دو‌طرفه تولید کرده‌اید که مشخصا برای توسعه و گسترش کسب و کار شما، امری کلیدی میباشد.

در پایان فراموش نکنید که پیش از آغاز کار اینفلوئنسر مارکتینگ خویش به چندین پرسش مهم جواب دهید. مثلا: از اینفلوئنسر مارکتینگ چهت نیل به چه اهدافی به کار گیری می کنید؟ منابعی که نیاز دارید و در مشت دارید، کدامند؟ به دنبال می توانید اینفلوئنسرهایی که مخاطبانی یکسان و یا این که شبیه با کسب و کار شما‌را دارا هستند را، شناسایی کرده و پیشنهادات خویش برای همیاری با آن‌ها، گزینش نمائید. مراد از پیشنهادات مدام پول وجود ندارد، شما می توانید گاها خدمت و یا این که جنس خویش را نیز، به آن ها توصیه دهید. در مرحله‌ی سپس، با آن‌ها تماس حاصل نمایید و از ماهیت فعالیت و کسب و کار خویش با آنان کلام فرمایید. و اما مدام به خیال داشته باشید که برای کسب شایسته ترین حاصل از پروسه اینفلوئنسر مارکتینگ خویش، می بایست این ارتباط را، در قالب ارتباط‌ای از صمیم قلب و تنها کاری، همواره تقویت فرمائید.

چطور پست‌های حیاتی را به اشخاص کار کشته بسپاریم؟

به کارگیری از لایق‌ترین اشخاص در مهمترین نقش‌ها به‌طور اتفاقی شکل نمی‌گیرد. این عمل مستلزم ساخت و ساز فضای مطلوب برای شرکت کردن دادن استعدادها در کارها سازمان‌هاست و امری بسیار اصلی و حیاتی به حساب می‌آید. در‌این‌جا کوشش داریم بفهمیم که سازمان‌های متفاوت چطور می توانند پست‌های حیاتی را تشخیص دهند و از بضاعت و توان‌های اشخاص لایق درین پست‌ها به نحو احسن استعمال نمایند.

فرصت را از دست ندهید

فهم اهمیت یک شغل و اما تشخیص اشخاص کار کشته و سزاوار در سازمان‌ها و کمپانی‌ها همواره معضل مهمی برای مدیران بوده میباشد. مدیران در اکثر زمان ها تصور می‌نمایند که پست‌های حیاتی به عبارتی پست‌های جايگاه بالا میباشند و به لایه‌های زیر‌خیس توجهی ندارند. سازمان‌ها میتوانند برای ساخت و ساز مجال جهت به‌کارگیری اشخاص قادر، از مقیاس‌هایی برای نظارت رخنه‌‌ها و زوایای گوناگون مو جود به کارگیری نمایند تا نخست پست‌های حیاتی را تشخیص دهند و آن‌گاه مطمئن شوند که اشخاص سزاوار در آن پست‌ها درگیر به عمل می‌باشند. باوجوداین آنان متوجه می گردند که به‌کارگیری این‌سیرتکامل اشخاص تا چه معیار حائز اهمیت میباشد و این که هیچ‌گاه نباید از آن غافل شد. درواقع ایفا این فعالیت نرم افزار خدمات پس از فروش در کوتاه‌ترین فرصت ممکن سبب به پیشرفت کاری سازمان گردد. مطالعات نشانه می دهد که سازمان‌هایی که از اشخاص حاذق در پست‌های اصلی و حیاتی به کارگیری می‌نمایند به اکثر هدف ها سالیانه خویش دست پیدا می‌نمایند.

هدف ها خویش را مشخص و معلوم فرمایید

اولی گام در مجال سازی برای استعدادها، اعتنا به هدف ها سازمان میباشد. مطالعات نماد می دهند که سازمان‌هایی که از اشخاص قوی در پست‌های اساسی و حیاتی به کار گیری می‌نمایند به اکثر هدف ها سالیانه خویش دست پیدا می‌نمایند. فراموش نکنید که فقط درک کردن هدف ها کلی کفاف نمی دهد بلکه تماما بایستی معلوم باشد که‌این هدف ها مرتبط با کدام نصیب سازمان میباشد.

تشخیص پست‌های حیاتی

گام‌بعدی معلوم کردن پست‌های اساسی در سازمان میباشد. این پست‌ها معمولا به دو مجموعه تقسیم می شوند: تصمیم گیرندگان و سازندگان. سازندگان برای سازمان درآمد ساخت‌و‌ساز می‌نمایند، با کمترین هزینه امور را اعمال می دهند و منفعت متعددی برای سازمان دارا هستند. تصمیم گیرندگان از جمله به عبارتی مدیران و مسئولان قسمت‌های امنیتی میباشند که رویکرد را برای سازندگان هموار می‌نمایند. امکان تشخیص این‌سیرتکامل پست‌ها مستقیما به روش فعالیت و تندرست سازمان بستگی دارااست. مطالعات نماد میدهند که در لحاظ به چنگ آوردن خویش مشاغل، اصلی‌خیس از تفکر کردن درباره ی اشخاص مطلوب شغل میباشد. درواقع مقصود مهم تشخیص نفیس‌ترین و مهمترین نقش میباشد و این که چه کسانی می بایست این بها را فهم نمایند و شایسته ترین سعی را در عوض آن داشته باشند. این نوع تامل، مدیران را برآن می دارد که بیشتر به قیمت مشاغل دقت نمایند تا این که بر گنجایش‌های اشخاص تمرکز نمایند. و نکته دیگر این میباشد که اساسی وجود ندارد پست اساسی در کدام قسمت سازمان واقع گردیده، بلکه پتانسیل سودآوری آن برای سازمان اساسی میباشد.

متوقف نشوید

قرار دادن استعدادها در پست‌های اصلی، فرایند‌ای وجود ندارد که با یافتن پست‌های اصلی و استخدام اشخاص قدرتمند نقطه پایان پذیرد. مدیران می بایست این پست‌ها و سعی آن ها را در سمت کسب شایسته ترین حاصل، مدیر نمایند و همواره به‌این نکته اعتنا نمایند که آیا این شخص، سود گزینه انتظار را برای ما داراست یا این که نه و یا چه طور می‌اقتدار شخص موردنظر را با ابزارهای متعدد در کارش حمایت کرد. همینطور نظارت کارایی اشخاص در مواقع بحرانی برای جواب به‌این سوال ها اساسی و ضروری میباشد. به خیال و خاطر داشته باشید که برای کسب سود بهتر، فعال بودن دراین موضوع مانند تصمیمات مالی از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 5142
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی