loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 316
شنبه 15 شهريور 1399 زمان : 14:42

به نترسی می‌قدرت اعلام کرد این ایام دیگر مانعی برای ورود به حوزه خرده‌فروشی و احداث دکان آنلاین نیست، به نحوی که ورود بدین حوزه از هر بازه زمانی دیگر سهل وآسان‌خیس میباشد. شما می توانید همگی بخش‌های فعال‌ساز‌ی مغازه را با هزینه نادر و مقرون‌به‌صرفه پباده سازی و اجرا کرده و در برهه زمانی کوتاهی مغازه خویش را پیاده‌سازی فرمائید. در صورتیکه به تاءمل ساخت و ساز دکان اینترنتی میباشید، تا انتها این مقاله همدم ما باشید تا صفر تا صد معضل‌ها و گرفتاری‌های تولید دکان آنلاین را در سه فاز با هم آنالیز کنیم.

فاز اولیه؛ یک پلتفرم ارزان و کارآمد گزینش فرمائید

بستر مهم به عبارتی وبسایت میباشد که مغازه اینترنتی روی آن پیاده‌سازی میشود. این پلتفرم ابتدایی‌ترین و ولی اصلی‌خیس‌ین نیاز کسب‌وکار شما در فضای اینترنت میباشد.

  1. اسم دامنه را برای دکان آنلاین خویش تعیین نمایید

اولی گام برای ساخت‌و‌ساز مغازه اینترنتی، گزینش یک اسم دامنه مطلوب میباشد. پیشنهاد می کنیم برای گزینش اسم دامنه قطعا از دامنه‌های .com به کار گیری فرمائید، چراکه اسم‌های این دامنه هم رایج‌خیس می‌باشند و هم ابعاد در شکل توسعه و گسترش کسب‌وکار بیشتر به کارتان خواهد آمد.

نکته دیگر برای گزینش اسم دامنه، انتخاب اسم‌هایی میباشد که به حوزه کسب‌وکار شما مجاورت میباشند، به عنوان مثال در‌صورتی‌که در مورد پزشکی یا این که تکنولوژی فعالیت میکنید، گزینش نامی که به حوزه پزشکی یا این که تکنولوژی مجاورت و برای فعالان این صنف آشنا باشد، بسیار اثر گذار خواهد بود. اینکه استفاده کننده بتواند با اسم تجاری شما رابطه برقرار گرفته و آن را در ذهن نگه دارااست، بسیار اساسی میباشد.

بعداز تعیین و نام نویسی دامنه، می بایست برای خرید هاست هم مبادرت نمائید.

  1. یک کدام از پلتفرم‌های کارآمد و قیمت ارزان را بخرید

اکنون بیش تر از قریه‌ها پلتفرم گوناگون و رشته‌ای وجود دارااست که به شما در فعال سازی کسب‌وکار آنلاین امداد خواهد کرد. با در لحاظ به دست آوردن یکی‌از این پلتفرم‌ها و به کارگیری از تجهیزات و امکان‌های آنان میتوانید یک دکان اینترنتی با ظواهر بسیار رشته‌ای داشته باشید.

هرچند پلتفرم‌های غیر بدون پول اکثر زمان ها لاکچری می‌باشند، ولی امکان‌ها و امکاناتی که در مشت شما قرار می دهند بسیار متنوع و کاربردی میباشد. در مقابل تارنما‌های مغازه‌ساز بدون‌پول ایرادات و باگ‌های گوناگونی دارا هستند که در آینده میتواند برایتان دردسرساز گردد. همینطور در حیث داشته باشید پلتفرم‌های غیر بدون پول از لحاظ هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌خیس از آن میباشند که بخواهید خودتان تیمی را استخدام کرده و صفر تا صد تارنما را از تازه و به طور سفارشی پباده سازی فرمائید.

  1. لوگوی کسب‌وکارتان را پباده سازی نمایید

برای پباده سازی لوگوی وبسایت، بایستی به دلخواه خویش یک وکتور پیدا فرمایید. وکتورها طرح‌های گرافیکی خاصی محسوب می شوند که تحت عنوان آرم و سمبل، نشان‌دهنده مفاهیم مختلفی می باشند. شما میتوانید با یه خرده کاوش در فضای اینترنت و وب سایت‌های متعدد مانند وبسایت Shutterstock.com وکتورهای مختلفی پیدا کرده و هر کدام را که می‌پندارید برای تارنما شما مطلوب‌خیس میباشد، خریداری نمائید.

تصاویر مبنی بر وکتور مانند تصاویری میباشند که در Adobe Illustrator ساخته میشوند. به عبارت دیگر این تصاویر پیکسلی نیستند و می‌اقتدار فارغ از نگرانی از افت کیفیت، آن ها را در بعدها متفاوت کوچک یا این که عظیم کرد.

در‌حالتی که که ترجیح می‌دهید از وکتورهای مهیا به کار گیری نکرده و طرح منحصربه‌شخصی داشته باشید، بایستی یک طراح گرافیک استخدام نمائید. شما میتوانید این فعالیت را به طور حضوری یا این که آنلاین پیش ببرید. در راهکار اولیه بایستی به یک طراح گرافیک مراجعه کرده و با مذاکره در رابطه سایتتان و هرآنچه برایتان اصلی میباشد، از وی برای پباده سازی وکتور امداد بگیرید؛ البته برای پیشبرد آنلاین این مرحله می بایست به یکی‌از کمپانی‌های پباده سازی و طراحی صفحه به طور آنلاین رمز زده و برای پباده سازی وکتور دلخواهتان توصیه تثبیت نمایید. صدها کمپانی پباده سازی وجود دارا‌هستند که‌این عمل را با ارزش نسبتا ذیل انجام خواهند اعطا کرد.

فقط نکته‌ای که بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که قبل از مراجعه به طراحان گرافیک در رابطه لوگوی موردنظرتان تصور کنید. مقداری در فضاب اینترنت کاوش فرمایید و طرح‌های متفاوت را مشاهده کنید. فونت و رنگ دلخواهتان را چک فرمائید و با آمادگی خیالی برای پباده سازی لوگو پیش بروید.

  1. اینترنت‌سایتتان را پباده سازی فرمائید

در حالتی‌که از پلتفرم‌ها و قالب‌های مهیا خوشتان نیامد، بایستی قبل از هر گام دیگر به اندیشه پباده سازی سایتتان باشید. در‌این‌صورت به یک طراح وبسایت نیاز خواهید داشت. بد وجود ندارد درین مرحله یه خرده در فضای اینترنت کاوش نمایید و قالب‌های بدون‌پول و غیررایگان متعدد را مشاهده کنید تا الگوی دلخواهتان را پیدا کرده یا این که پاره ای ایده بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 671
  • بازدید کلی : 5072
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی