loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 112
چهارشنبه 13 اسفند 1399 زمان : 11:44

پر‌نور میباشد که موجودی جنس، برای دکان دارنده هزینه‌هایی خواهد بود، مقصود سیستم در اختیار گرفتن موجودی، ضمن رفع نیاز سازمان، با صرفه کردن کل این هزینه‌ها خواهد بود. نصیب عمده هزینه حفظ متاع در انبار به شرح پایین میباشد:

بها محصول

ارزش جنس، گروه مبلغی میباشد که برای خرید جنس نرم افزار مالی به فروشنده پرداخت میگردد. ولی در مواقعی هزینه‌های حمل، اخذ، بازرسی فنی و.. به آن اضافه میشود. در مواقعی که تخفیف کلی مطرح نباشد، ارزش متاع در واحد سنجش توصیه تاثیری ندارد. البته، زمانی ارزش فرآورده با وسعت توصیه تغییر‌و تحول نماید، مقدار توصیه تابعی از ارزش نیز باشد.

فایده سرمایه

مراقبت مال در انبار در مواقع اختصاص مقدار متعددی از پول مغازه به انبارکردن فرآورده میباشد. این پول در برهه زمانی انبار بودن فرآورده هیچ سود‌ای را عاید مغازه نمی‌نماید. تا‌زمانیکه کلیه متاع به فروش نرود، از آن نمی‌تواند برای هیچ مراد دیگری به کار گرفت.

به علاوه، در شکل زمانبر شدن مقطع انبار محصول، هزینه ممکن میباشد بسیار گران به پایان برسد و برای دکان نقص‌ گردش نقدینگی تولید نماید.

هزینه انتقال

وقتی که دکان، محصول انبار می‌نماید، متاع می بایست در آغاز بوسیله پرسنل جابجا گردد و بعد از آن انبار خواهد شد. این فرمان، نیاز به امکانات جابجا کننده، وام ها ذخیره کردن فرآورده، نیروی انسانی و… دارااست که هزینه‌های قابل توجهی صرف آن ها می شود.

هزینه محافظت مال

هزینه محافظت مال شامل هزینه‌هایی میباشد که دکان در عوض حفظ محصول متحمل می شود. مانند هزینه‌های مرتبط با بیمه، کرایه انبار، سوخت، نور، مالیات و نیز زیان‌هایی مانند سرقت، حریق سوزی، فاسد شدن اجناس، جراحت و صدمه دیدگی و…

هزینه منسوخ شدن کالاها

گهگاه ممکن میباشد کالاهای محافظت گردیده در انبار، منسوخ شوند. این دستور هزینه‌های ذخیره کردن کالاها را ارتقاء می دهد.

کالاها، در واقع پول عیب گیری دکان به حساب می آید. بدین ترتیب، می بایست در موقعیت مطمئن و حفاظت گردیده حفظ شوند. خرید، نصب و اداره سیستم‌های حفاظتی بسیار پرهزینه میباشد. (مانند تلویزیون‌های مدار بسته در محل انبار و..)

هزینه دفتری کالاها

احتکار کردن مال به شغل های دفتری (مانند در اختیار گرفتن اخذ مال، در اختیار گرفتن صادر شدن متاع، تصویب کارت های موجودی کالاهای انبار، تصویب کارت های ظروف محافظت کالاها در انبار و…) نیاز دارااست و اجرا این امور چه به طور دستی یا این که مکانیزه الزامی میباشد. این موسسه شغل های دفتری بخش اعظمی از منابع دکان را (به طور فضاء، پرسنل، مهارت ها، وقت و …) به خویش تخصیص میدهند.

در در اختیار گرفتن موجودی، برای با صرفه کردن هزینه‌های مال، مدام با دو پرسش مواجه هستیم که می بایست برای آنها تصمیم جدا بگیریم:

آیا مجال صادر شدن توصیه خرید رسیده میباشد؟

چه مقدار پیشنهاد دهیم؟

پرسش نخستین به مقدار کالای مو جود و مجال مایحتاج برای تامین توصیه نو اشاره دارااست.

پرسش دوم به هزینه‌های مدیریت ارتباط با مشتری انبارداری و هزینه صادر شدن پیشنهاد مربوط می‌گردد.

پس؛ موجودی بایستی به اندازه‌ای باشد که تا مجال اخذ توصیه بعدی، پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

هر فروشگاهی نیازها و کمبودهایی دارااست که می بایست بوسیله سیستم در دست گرفتن‌ موجودی آن دکان مرتفع گردد. بر این پایه، مقصد مهم در سیستم در دست گرفتن‌ موجودی عبارت میباشد از:

“تامین مقدار جنس به اندازه ای که خیر موجودی آن ارتقاء یابد و در سود هزینه مراقبت بالا رود ، خیر آن که به جهت نبودن یا این که تحویل ندادن به موقع متاع ، دکان با خلل مواجه خواهد شد.”

با دقت به مقاله بالا، می قدرت مقاصد تحت را برای سیستم های در اختیار گرفتن موجودی برشمرد:

تامین به موقع، به اندازه و با قیمت خوب کالاهای مایحتاج مغازه

وصول کالاها و حفاظت درست از آنان در انبار به نحو اثرگذار و با حداکثر صرفه جویی در مصرف منابع دنیوی و انسانی

انتخاب واحد سنجش خرید مقرون به صرفه و ترازو ذخیره جنس در‌حد باصرفه نگهداشتن آن

توزیع به موقع کالاها با مقدار و خصوصیات مشخص میان مشتریان تقاضاکننده

در دست گرفتن گردش کالاها به مراد ضمانت قدمت انباری یا این که تاریخ انقضای مصرف آن‌ها

دقت نمایید: از آن جا که غرض مهم دکان ها، ارتقا بازدهی و فایده میباشد، موجودی بایستی مدام در سطحی نگاه داشته خواهد شد که مخارج ناشی از آن در ذیل ترین حد ممکن باشد.

فواید سیستم در اختیار گرفتن‌ موجودی

استقرار یک سیستم در اختیار گرفتن‌موجودی برای هر دکان، بهره های ذیل را به ارمغان خواهد آورد:

منظم شدن عملیات دکان

از روش سیستم در دست گرفتن‌موجودی، تامین و توزیع کالاهای موردنیاز بخش های متعدد دکان مطابق طرحی منظم اعمال شود. به نحوی که در فعالیت آنها رکود و وقفه ای فیس نخواهد اعطا کرد.

ساخت و ساز صرفه جویی در خرید

از آن‌جا که پیشنهاد برای خرید کالاهای ما یحتاج، به معیار زیاد، (خرید انبوه) خواهد بود ، موقعیت فروش راحت خیس و استعمال از تخفیف ها بیشتر شود. در فیض، بها واحد کالاها کاهش می بایستی و مخارج حمل نیز کمتر می گردد.

منظم شدن مراحل تنظیم کالاها

گروه ای از عامل ها مانند تاخیر در حمل، اعتصاب ها، کالاهای معیوب یا این که ناقص، ورشکستگی فروشندگان عمده و … سبب ساز میشود که تنظیم کالاها با تاخیر و ایرادات دیگر توام خواهد شد. سیستم در اختیار گرفتن‌موجودی منجر میگردد که موجودی کالاها در سطح قابل قبولی باشد تا نقص‌ کمبود محصول و اشتباهات جانبی آن چهره ندهد.

در دست گرفتن نوسانات تقاضا

وقتی که نوساناتی برای کالاهای آیتم تقاضای مغازه وجود دارااست، موجودی کالاها در انبار میتواند مقدار تفاضای بیشتری را جذب نماید. در واقع، موجودی کالاها در انبار، جواب گوی تقاضا مازاد خواهد بود.

CRM: در معنای رئیس رابطه با مشتری (Customer Relationship Management) میباشد. در واقع این قسمت استراتژی یک کمپانی برای مدیر کار‌های مربوط به کارها مشتریان را نماد میدهد. یک مثال خیلی رایج از استراتژی CRM که در مغازه‌ها به فعالیت می‌رود، نرم افزار‌ریزی برای دادن کادو به مشتریان (یا این که ارائه تخفیف به وی) میباشد.

مغازه یک کارت کادو مجانی را به مشتریانش می دهد تا آن ها به واسطه آن کارت و در تاریخ رقم خورده از تخفیف استعمال نمایند. البته این نقطه پایان قصه وجود ندارد. در واقع دکان کلیه حرکات مشتری را طی روند خرید در اختیار گرفتن می‌نماید. مغازه هر چیزی که مشتری خریداری می‌نماید را پایین لحاظ میگیرد و یک پروفایل با خصوصیات خیلی جزئی و عادات خرید مشتری را فراهم می‌کند.

با به کار گیری از این داده ها، مغازه می تواند به مشتریان خویش کوپن تخفیف بدهد و با استعمال از اپ‌های متعدد، علت خرید تولیدات بیشتر را در مشتریان ساخت نماید.

اکثری از قابل انعطاف افزارهای CRM و یا این که پکیج‌های خدماتی به مراد یاری به فرایند مدیر ارتباط ها مشتریان ساخت‌و‌ساز گردیده‌اند. در واقع فروشندگان بدین اپ‌های کامپیوتری تحت عنوان یک برنامه بی نقص CRM نگاه می‌نمایند. در حالی که CRM معنایی بیشتر از یک اپلیکیشن کامپیوتری می دهد.

قابل انعطاف‌ افزار CRM روند رئیس مشتری را سهل‌خیس کرده‌اند. به دلیل آنکه خصوصیت اساسی یک CRM خوب گردآوری و ذخیره سازی داده ها مشتریان میباشد.یک نکته مهم! یک کمپانی هر چقدر از مشتریانش بیشتر داده ها داشته باشد، بهتر میتواند رابطه با آن‌ها‌را مدیر نماید. به این ترتیب نرم‌افزار CRM کل داده ها را در فرمت مطلوب و قابل دسترس ذخیره می نماید.

با یک اپ CRM ، اشخاص نو وارد مقر داده ی نرم‌افزار می شوند و فروشنده‌ها می توانند در زمان چرخه خرید مطالبی را به آن اضافه نمایند. با به کار گیری از اپلیکیشن، گزارش گیری از داده های وارداتی معمولی‌خیس میگردد و به کمپانی امداد می نماید استراتژی رئیس رابطه ها با مشتری را پباده سازی نماید. این اپلیکیشن قادر است به طور اتوماتیک به مشتریان معلوم گردیده ایمیلی که بوسیله فروشنده پباده سازی شد‌ه‌است را ارسال کند.

از جمله، فروشنده ها میتوانند توسط نرم‌افزار CRM خویش ، یک پیام شادباش در روز میلاد مشتریان بفرستند و یا این که سالگرد خرید آنان از دکان را با پیامی دربردارنده سپاس به آنان یاداوری نمایند.

بعد از آنکه یک کمپانی مبادرت به گردآوری داده ها مشتریان خویش کرد، در گام‌بعدی می بایست به کارگر خویش شیوه استعمال از آن داده ها و مراقبت رابطه ها قادر با مشتری را یاددادن دهند. با اعتنا به اینکه فروشندگان از نگاه مشتریان تصویر یک کمپانی می باشند، وظیفه آن ها در هر نرم‌افزار مدیر رابطه مشتری اصلی میباشد.

معمولاً مشتریان در صورتی‌که که به خلل بخورند، به مکان تماس با سرویس ها بعداز فروش، با فروشندگان تماس میگیرند. در واقع هر کس خریدی را از فروشگاهی ایفا میدهد، ارتباط ها و حس خیر و خوبی نسبت به فروشنده داراست. به طبع رابطه با هر که می شناسند از رابطه و سخن با یک متخصص سرویس ها بعداز فروش که شناخت با آن ندارند شل‌خیس میباشد.

حقیقت این میباشد که مدیر رابطه با مشتری تجارت شمارا در مشتری محور شدن یاری می‌نماید. وقتی که از نرم‌افزار مدیر رابطه یا این که مشتری یا این که CRM استعمال نمائید و تمرکز بر رئیس ارتباطات مشتری داشته باشید خیر صرفا رضایت مشتریان را محافظت کرده‌اید، بلکه معیار رضایت آنان از سرویس ها بعداز فروش را محاسبه کرده‌اید، با نیازهایشان بیشتر آشنا شدید و کیفیت سرویس رسانی به آن‌ها را میتوانید ارتقاء دهید.

با ارتقاء رضایت مشتریان، سبب ساز میشوید تبلیغات دهن به دهن شما ارتقاء یابد. در سود فروش شما فراتر می‌رود و بازاریابی شما کاراتر و موثرتر خواهد بود. صورت زیر به خیر و خوبی آرم می دهد که CRM چه گونه بر کلیه بیزنس یک کمپانی یا این که موسسه تاثیرگذار میباشد.

فراموش نکنید این تعاملات با مشتریان قادر است هزینه‌بر باشد. هزینه استقرار قابل انعطاف‌ افزار در کنار هزینه پرسنلی که مدیر رابطه با مشتری را به عهده دارا هستند همه هزینه‌های بالایی میباشند که به وسیله سازمان می‌بایست پرداخت خواهد شد. ولی می بایست اعلام‌کرد که بها رابطه با مشتری بسیار فراتر از هزینه‌های مدیر آن میباشد و همین گزینه میتواند سازمان و تجارت شما‌را در وصال به مزیت رقابتی بیش تر از پیش کمک رساند.

هنگامی که یک فروشنده به مشتری خویش در سوی رفع مشکلش امداد می‌نماید، احتمال خرید آن مشتری را در آینده ارتقاء می دهد. یک واقعه خوب دیگر این میباشد که آن مشتری به دوستان و خانواده خویش، مغازه شما‌را برای خرید توصیه می نماید و این دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که رئیس رابطه با مشتری به‌دنبال آن میباشد. نکته قابل توجه این میباشد که مجموعه فروش استراتژی رئیس رابطه ها با مشتری را فهم نماید و بتواند آن را اعمال کند.

به همین برهان، مدیریت فروش می بایست در جریان CRM کمپانی قرار گیرد و هرگونه تغییر تحول را فورا به دسته فروش منتقل نماید. همینطور وظیفه مشورت کردن به دسته فروش برای ساختن ارتباط ها خوب با مشتری با اعتماد به داده ها CRM بر عهده رئیس فروش میباشد.

از طرفی رئیس سرویس ها بعداز فروش نیز بایستی در جریان باشد که مشتریان چه مسائلی دارا هستند و در عملکرد برای ارتقاء رضایت آنان باشد. مدیریت بازاریابی نیز هر چقدر بر موضوعات مشتریان بیشتر دور اندیشی داشته باشد تبلیغات اثربخش‌تری قادر است در اپ‌هایش بگنجاند. در‌حالتی که رئیس می‌باشید می توانید برای دیدن گزارش های مدیریتی به تارنما برنامه CRM سرو مراجعه نمایید.

ما در‌پی به نماد‌هایی که شمارا مستلزم برنامه رئیس رابطه یا این که مشتری یا این که CRM می‌نماید اشاره میکنیم تا مطمئن گردید بیزنس شما برای ادامه حیات و بقا مستلزم رئیس رابطه با مشتری میباشد.

در حالتی که وقت متعددی را صرف تصویب داده ها مشتریان می کنید و در غایت نیز داده ها به طور غیر یک دست تصویب میشود.

تعداد کارشناسان فروش شما رو به ارتقاء میباشد و نمی‌دانید هرمورد چه‌گونه رئیس رابطه با مشتری را پیش می برند.

در حالتی که جدیدا احساس کرده‌اید که کارشناسان فروش یا این که سرویس ها بعداز فروش آنطور که می بایست در کسب رضایت مشتریان سعی نمی کنند

بضاعت و توان نظارت داده ها را ندارید و همه اطلاعاتی که پیش از این تصویب کرده‌اید برای شما بی سود می‌باشند

رضایت مشتریان زیر میباشد. اگرچه شما کارایی بی‌‌آخرین برای کسب رضایت آنان داشته‌اید

زمان‌های خرید دوباره مشتریان در از دست می‌دهید و نمی‌توانید مشتریانی که از شما خرید کرده‌اند را مجاب به خرید دوباره فرمایید

تجارت شما در درحال حاضر رویش میباشد و از پس تعداد بالای مشتریان بر نمی‌آیید

در صورتیکه مفاد بالا را اخیر متوجه شدید، پس شما شدیدا مستلزم استقرار CRM و کسب مهارت‌های رئیس رابطه با مشتری می‌باشید. مکان نگرانی وجود ندارد.

برای استارت میتوانید نوشته‌علمی رابطه با مدیر مشتری CRM بخوانید و بعداز کسب علم کافی در‌این حوزه از اپ بدون‌پول CRM منفعت ببرید. بعد از اینکه حاصل مناسب را کسب کردید میتوانید به سوی استقرار سیستم‌های غامض‌خیس و بهتر تکان نمائید.

منبع :

farapayam.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 5085
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی