loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 163
شنبه 10 آبان 1399 زمان : 11:26

کمپانی اینفورماتیکا در سال ۱۹۹۳ در «رِدوود» کالیفرنیا به وسیله «دیاز نسامونی» و «گاوراو دیلون» احداث گردیده و اکنون «صهیب عباسی» رئیس ادله این موسسه میباشد. صهیب عباسی که پاکستانی‌الاصل میباشد، در ژوییه ۲۰۰۴ مدیر اینفورماتیکا را بر عهده گرفت. پایین رئیس وی، اینفورماتیکا فعلا کمپانی شماره یک عالم در ساخت و ساز قابل انعطاف‌افزارهای یک پارچه‌سازی داده میباشد. عباسی، توانسته فرهنگ وتمدن ابداع مداوم را در اینفورماتیکا اشاعه دهد که منجر پیروزی پهناور این موسسه درین حوزه شده‌است. اینفورماتیکا فعلا یکی‌از پیشتازان عرصه کیفیت‌سنجی داده و یک پارچه‌سازی داده‌های ابری ای نماد چیست به اکانت می‌‌آید؛ منطقهای که با سرعت متعددی در اکنون رویش میباشد.

حوزه عمل‌های کمپانی اینفورماتیکا عبارت میباشد از: رئیس چرخه داده ها نرم افزار، تبادل داده کمپانی به کمپانی، یک پارچه‌سازی داده ابری، پردازش پیچیده، پوشش‌دهی داده، کیفیت‌سنجی داده، مجازی‌سازی داده و یک دست‌سازی داده بنگاهی.

پورتفوی تولیدات کمپانی اینفورماتیکا بر یک دست‌سازی داده‌ها متمرکز میباشد. حوزه عمل‌های این موسسه عبارت میباشد از: مدیر چرخه داده ها اپ، تبادل داده کمپانی به کمپانی، یکدست‌سازی داده ابری، پردازش پیچیده، پوشش‌دهی داده، کیفیت‌سنجی داده، مجازی‌سازی داده و یک پارچه‌سازی داده بنگاهی. این اجزا گروه ابزاری را برای تولید و پشتیبانی ذخایر داده در سطح بنگاهی صورت میدهند. فعلا بیش تر از ۴۵۰۰ کمپانی مشتری اینفورماتیکا می باشند.

در سال ۲۰۰۶ اینفورماتیکا کسب‌وکار رایانش ابری خویش را راه اندازی کرد.

نسل بعدی یک پارچه‌سازی داده

با هر نسل پردازش کامپیوتری، پیچیدگی زیرساخت داده‌ها ارتقا مییابد. از پردازنده مرکزی گرفته تا سبک کارخواه-کارساز (Client Sercer)، اینترنت‌وبسایت، تجارت الکترونیک و رایانش ابری، وسعت پردازش داده‌ها ارتقا یافته و با پرورش مداوم داده‌های تراکنشی اجتماعی، این وسعت بیشتر هم میگردد. تکنولوژی تازه «وب شی ءها» یا این که «وب چیز‌ها» [۱]، صرفا توسعه و گسترش این داده‌ها را تسریع می‌نماید. امروزه در یک پرواز در بین مجموعه کشورها‌ای با هواپیما، سنسورهای موتور هواپیما می توانند یک تریلیون بایت داده ساخت نمایند. مدیر این داده‌ها با قابل انعطاف‌افزارهای قوی، سبب می گردد پشتیبانی به مکان نرم‌افزار‌ریزی ظریف، هر بازه ضروری بود شکل گیرد. دراین‌صورت، میلیون‌ها دلار در نصیب‌ها و شغل های غیرضروری ذخیره میگردد.

البته در دست گرفتن داده دیگر به تنهایی کفایت نمیکند و تغییرات در تکنولوژی‌هایی که‌این داده‌ها را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند شبکه کردن چند کامپیوتر نیز می بایست مدیر گردد. کمپانی اینفورماتیکا فقط مقر اطلاعاتی مورد نیاز برای این فعالیت را ساخت‌و‌ساز نموده است. درین مقر، صرف حیث از طریق کارکرد تکنولوژی، IT کمتر روی دستکاری کد تمرکز می‌نماید و بیشتر بر آشنایی کسب‌وکار متمرکز می شود.

با به کارگیری از سیستم «وایب»، فقط ماشین داده مجازی عالم، مقر ایفورماتیکا به شما این قابلیت را میدهد که یک توشه داده‌ها را رسم کرده و در مکان دیگر آن را به فعالیت ببرید. نقشه‌هایی را که با امداد کمپانی اینفورماتیکا رسم می کنید می توانند در رایانش ابری دوباره آیتم به کار گیری قرار بگیرند. درین دور و اطراف به هم پیوسته نسل آینده یک دست‌سازی داده، سازمان‌ها می توانند یک راءس کیفیت یکدست‌سازی را به اجرا درآورند که با تقاضاهای کسب‌وکار امروز هم خوانی داشته باشد.

سرویس ها و فراگیری: کالج اینفورماتیکا

در دور و اطراف رقابتی امروز IT، هر شخصی می بایست خصوصیت‌های ممتاز و مجزایی داشته باشد. شما می بایست اثبات نمایید علم و مهارت‌های مورد نیاز برای تقابل با معضل‌های پیچیده یک دست‌سازی داده را دارید. بایستی اعتبار رشته‌ای خویش را با صاحبکار و نیز تمام صنعت IT بسازید.

بر این مبنا، کمپانی اینفورماتیکا با احداث مرکزی آموزشی به اسم دانش گاه اینفورماتیکا، مهارت‌ها و علم مورد نیاز برای تقویت و با صرفه‌سازی قابل انعطاف‌افزارهای کمپانی را در چنگ سازمان‌ها قرار میدهد. نرم افزار آموزشی جامعی که درین راءس آموزشی ارائه می شود، تضمین می‌نماید که اعضای مجموعه سازمان میتوانند با به کار گیری از تولیدها اینفورماتیکا نیازهای شغلی خویش را برطرف نمایند و زیرساخت‌های IT خویش را با نیازهای کسب‌وکارشان تطبیق دهند.

دانش کده اینفورماتیکا مجال‌های جدیدی در چنگ اشخاص می گذارد تا منفعت‌وری خویش را ارتقاء دهند، قابلیت و امکان عرضه در بازار را گسترش دهند و برد‌ رشته‌ای خویش را – صرف لحاظ از شغلی که دارا‌هستند – بالا ببرند.

بر این مبنا، گواهینامه‌هایی که در آخر به اشخاص اعطا می شوند در سه سکو «کارشناس»، «فعالیت‌شناس» و «استادکار» قرار میگیرند.

محصول ها

کمپانی اینفورماتیکا اپ‌ها و سرویس ها یک پارچه‌سازی داده ارائه می‌نماید. این اپلیکیشن‌ها و سرویس ها با در مشت گذاشتن داده‌های به موقع، دارای ارتباط و قابل اطمینان به سازمان‌ها، آنان‌را قوی می سازند در اقتصاد جهانی امروز که تنها با داده ها رمز و فعالیت دارااست، به مزیتی رقابتی دست یابند. اینفورماتیکا مدعی است تمام محصول ها این مجموعه به سازمان‌ها در اندازه‌های گوناگون امداد می‌نماید بتوانند برای مزیت رقابتی خویش، اقتدار داده‌ها را در اختیار گرفتن نمایند. بعضی تولید ها اساسی این مجموعه عبارتند از:

کمپانی اینفورماتیکا برنامه‌ها و سرویس ها یک پارچه‌سازی داده ارائه می‌نماید. این اپلیکیشن‌ها و سرویس ها با در مشت گذاشتن داده‌های به موقع، دارای ربط و قابل اطمینان به سازمان‌ها، آنان‌را توانا می سازند در اقتصاد جهانی امروز که تنها با داده ها رمز و فعالیت داراست، به مزیتی رقابتی دست یابند.

  • Data Archive

Data Archive قابل انعطاف افزاری قابل ارتقاء برای بایگانی کردن داده‌ها میباشد. این اپلیکیشن به سازمان IT شما امداد می‌نماید کارایی اپ‌ها را به واحد سنجش قابل توجهی ارتقاء دهد و پرورش داده را در تیم‌ای از نرم افزار‌های کسب‌وکار بنگاهی به طور باصرفه‌ مدیر نماید و در عین هم اکنون، هزینه و ریسک‌ها را کاهش میدهد. با استعمال از نرم افزار Informatica Data Archive، گروه IT هر کمپانی و یا این که سازمانی قادر است داده‌ها را مبتنی بر بها کسب‌وکار به قسمت‌های مختلف تقسیم نماید، داده‌های غیرفعال را به طور امنی بایگانی نماید و قابلیت دسترسی یک دست به داده‌های بایگانی گردیده را مهیا نماید.

  • Data Subset

Data Subset قابل انعطاف افزاری نرم و قابل افزایش برای ساخت و ساز زیرمجموعه‌های داده میباشد. این اپلیکیشن به مجموعه IT شما امداد می‌نماید زیرمجموعه‌های داده را ساخت و ساز نمایند، افزایش دهند و امنیت آن را تضمین نمایند. مجموعه IT سازمان شما با مراجعه به زیرمجموعه‌های دست نخورده از داده‌های ایجاد گردیده، می تواند بازه زمانی، همت و فضای ذخیره داده ها لازم برای پشتیبانی سیستم‌های غیرتولیدی را به معیار قابل توجهی کم کند. به صورت خلاصه این اپلیکیشن ۱) چرخه ساخت‌و‌ساز یا این که آزمایش کردن را تسریع میبخشد و بسط آن را با صرفه‌سازی می‌نماید ۲) رئیس داده‌های آزمایشی را تسهیل کرده و کیفیت مجموع سیستم‌های غیرتولیدی را افزایش می دهد ۳) فضای سیستم‌های غیرتولیدی را محدود می‌نماید تا ترازو ذخیر‌ه‌سازی داده و هزینه‌های پشتیبانی را کم کند.

  • Data Warehouse Advisor

«مشاور انبارش داده» یا این که Informatica Data Warehouse Advisor، قابل انعطاف‌افزاری میباشد که بر روش استعمال داده بوسیله واحد‌ها و نصیب‌های متعدد کسب‌وکار ارزیابی می‌نماید، به عنوان مثال داده‌های شرکتی حساس. با شناسایی داده‌های غیرفعال و به کارگیری نشده، هم هزینه و هم توشه انبارش داده‌ها کاهش می یابد. این اپلیکیشن به گروه IT سازمان شما امداد می‌نماید انبارش داده و مراحل یک پارچه‌سازی داده را بهتر رئیس نماید، هزینه‌ها را بهتر توجیه و منابع را حق تقدم‌بندی نماید.

  • B۲B Data Exchange

اپلیکیشن B۲B Data Exchange اینفورماتیکا به سازمان‌های IT این قابلیت را میدهد که فرایند‌ها و تحولات را تعریف‌و‌تمجید نمایند و به یوزرها کسب‌وکار این قابلیت و امکان را میدهد که‌این پروسه‌ها را برای هر شخص و هر منبعی صورت دهند. هم سازمان‌های IT و هم یوزرها کسب‌وکار می توانند تحولات داده‌ها را برای هر شخص و روند ذیل لحاظ بگیرند و به صورت موثری نسبت به‌این تحولات برخورد نشان دهند. به صورت خلاصه این اپلیکیشن ۱) با ساخت قابلیت و امکان دسترسی بی نقص به داده‌ها، صرف حیث از فرمت، نوع یا این که جای آنان، تصمیم‌گیری را ارتقاء میدهد. ۲) با بی آلایش‌سازی مدیر بازاریابی و چک بر داده، بازدهی عملی را ارتقا داده و هزینه‌ها را کاهش می دهد. ۳) با به کارگیری از گروه نرم افزار‌های جامعی از استانداردهای قالب داده، مطلوبیت مداوم را تضمین می‌نماید.

  • RulePoint

RulePoint اپلیکیشن پردازش رویدادهای پیچیده میباشد که به کمپانی‌ها و تاکسی‌های دولتی در اندازه‌های متعدد این قابلیت را میدهد سازمان‌های خویش را به صورت پیشتازانه‌ای رئیس نمایند. این اپلیکیشن با انتقال هشدارهای به موقع و دیدگاه‌ در زمینه‌ی داده ها دارای ارتباط، بررسی و هوش عملیاتی ارائه می‌نماید و این قابلیت را به شما میدهد که عملکردی هوشمندانه، سریع، با صرفه و رقابتی داشته باشید.

  • Dynamic Data Masking

به عبارتی‌طور که از اسمش پیدا میباشد، Dynamic Data Masking برنامه دینامیک پوشش داده میباشد که قابلیت و امکان‌های همزمان تولید می‌نماید تا از دسترسی یوزرها غیرمجاز به داده ها حساس دوری نماید. گروه IT سازمان شما با استعمال از این برنامه میتواند قانون ها پیچیده و انعطاف‌پذیری برای پنهان کردن داده‌ها بر پایه ی سطح اعتبار یوزرها، اعمال نماید. این اپلیکیشن به طور دینامیک، داده ها حساس را پنهان می‌نماید و یوزرها آخرین، کارکنان IT و گروه‌های برون‌سپاری گردیده را که به داده ها حساس دسترسی دارا هستند، محدود و ممیزی می‌نماید. در واقع، این اپ ریسک نفوذ به داده‌ها را به معیار قابل توجهی کاهش می دهد.

  • Persistent Data Masking

این برنامه به سازمانIT شما یاری می‌نماید به حساسترین داده‌ها دسترسی داشته باشید. نرم افزار Informatica Persistent Data Masking، داده‌های سری، مانند شماره کارت‌های اعتباری، نشانی و شماره تلفن‌ها را از افشای غیرعمدی محافظت می‌نماید. بر این مبنا، این اپلیکیشن ریسک نفوذ فرنگی به داده‌ها در اطراف‌های غیرتولیدی را کاهش می دهد، داده‌های آزمایشی با کیفیت‌تری ساخت و ساز می‌نماید و پروژه‌های بسط‌ای را بی آلایش‌سازی می‌نماید.

اپ Informatica Persistent Data Masking، داده‌های خصوصی، مانند شماره کارت‌های اعتباری، نشانی و شماره تلفن‌ها را از افشای غیرعمدی مراقبت می‌نماید.

  • Data Explorer

این برنامه به چک‌گران کسب‌وکار و ناظران داده این توان را میدهد که داده‌ها را به سادگی صورت دهند و بر کارها مرتبط با آن، طبق یک مبنای رایج و با ابزاری که به صورت ویژه برای این عمل پباده سازی گردیده، آنالیز نمایند. همینطور Data Explorer به فعالان عرصه IT اذن میدهد داده را با به کارگیری از قانون ها پیش‌ساخته و گوشه و کنار توسعه و گسترش‌ یکدست تخت‌گاز کشف و محاسبه نمایند. این اپلیکیشن مراحل خسته‌کننده و مالامال نادرست صورت‌دهی دستی داده‌های پیچیده را حذف می‌نماید و ایرادات کیفیت داده را پیش از اینکه به بها حیف کردن مشتریان کمپانی و مزیت رقابتی آن به پایان برسد، شناسایی می‌نماید.

  • Master Data Management

این اپلیکیشن از یک سبک کسب‌وکار انعطاف‌پذیر به کارگیری می‌نماید تا نیازهای کسب‌وکار شما‌را برای رئیس داده برطرف نماید. این خط مش یکسری منطقهای، با اقتدار دادن به یوزرها کسب‌وکار از روش داده‌های دارای اعتبار و یک دست – در زمینه ی مشتریان، تولید ها و عرضه‌کنندگان – و نیز توسعه و گسترش رابطه ها در بین داده‌ها، کوشش آن‌ها‌را گسترش می دهد. کمپانی‌های پررنگ سرویس ها مالی، علم ها حیاتی، ایجاد صنعتی، بهداشتی، خرده‌فروشی و نیز سازمان‌های دولتی با استعمال از اپلیکیشن MDM بر داده‌های انتشار گردیده و نرم‌افزار‌های ابری اشراف پیدا می‌نمایند تا کارایی خویش را توسعه و گسترش دهند، هزینه‌هایشان را کاهش دهند و درآمدزایی داشته باشند.

توضیحات:

[۱]: «وب چیز‌ها» (Internet of Things) یا این که بعد از ظهر اتصال تمامی چیز به وب، مرحله بعدی انقلاب دیجیتال میباشد؛ به این مضمون‌ که نسل آینده وب فقط وابسته به بشر‌ها وجود ندارد و حضور اشیاء در وب برجسته‌خیس از حضور آدم خواهد بود. پیش‌بینی گردیده تا سال ۲۰۲۰ بیشتراز ۵۰ میلیارد وسیله – حتی اثاثیه منزل و اتومبیل – به وب متصل شوند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 695
  • بازدید کلی : 5096
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی