loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 180
يکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 16:36

آیفون 12 پرده برداری شد

آیفون ۱۲ ( iPhone 12 ) , دسته معمولی جدیدترین نرم افزار خدمات پس از فروش نسل از گوشی‌های اپل , دوربین دوگانه داراست , به تراشه‌ی A14 Bionic مجهز است و از نمایشگر ۶٫۱ اینچ OLED میزبانی می کند .

گوشی‌هایی که اپل در حین هر سال عرضه می کند , از اهمیت زیاد متعددی برخوردار می باشند . اپل بعد از سال ها کار دور از شوخی , روز جاری به جایگاهی رسیده که گوشی‌هایش سهم عظیمی از فروش کل گوشی‌های هوشمند را در سراسر جهان به‌خود اختصاص می دهند . به‌همین استدلال است که هر گاه اپل مراسم برگزار مینماید , ‌ دوست‌داران صنعت گوشی چه بسا افرادی که طرفدار اپل محسوب نمی شوند منتظرند ببینند این موسسه چه حرف‌هایی برای بیان کردن دارااست .

مراسم Hi , Speed اپل که روی نسل تازه گوشی‌های خصوصی آیفون متمرکز بود , ساعت ۲۰ : ۳۰ امشب به‌وقت تهران آغاز شد . در جزو این مراسم با اهمیت , اپل چهار موبایل نو در قالب خانواده‌ی آیفون ۱۲ ( Apple iPhone 12 ) معرفی کرد . دسته معمولی این خانواده که نمایشگر ۶٫۱ اینچ داراست , دنباله‌ای برای آیفون XR ( متاع ۲۰۱۸ ) و آیفون ۱۱ ( جنس ۲۰۱۹ ) به حساب میآید و شباهت‌های متعددی به آنان دارااست ; اما تغییراتی که آیفون ۱۲ به‌خود چشم , بها افزایش از گوشی‌های گذشته به‌این تلفن همراه را بالا می برند .

آیفون ۱۲ که بزرگ‌‌تر از آیفون ۱۲ مینی , هم‌اندازه‌ی آیفون ۱۲ پرو و کوچک‌تر از آیفون ۱۲ پرو تریدی مکس است , پتانسیل متعددی برای چشم شدن در بازار دارااست . گوشی‌های ۶٫۱ اینچ اپل طی سال‌های قبلی آمار فروش خیره‌کننده‌ای ثبت کرده‌اند و تحلیلگران پیش‌بینی میکنند آیفون ۱۲ بدین فرآیند ادامه دهد . این تلفن همراه با اولیه تراشه‌ی پنج نانومتری عالم می تواند اقتدار پردازشی زیاد متعددی ارائه دهد و به‌لطف به کار گیری از دوربین دوگانه‌ی کیفیت عالی , ‌ لحظاتی به‌یادماندنی برای شما خوی می نماید .

یکی‌از مهمترین اتفاقاتی که برای آیفون ۱۲ اپل چهره داده , بهره‌مندی این تلفن همراه از نمایشگر OLED به‌جای نمایشگر LCD است . چندین سال است یوزرها اپل منتظرند این موسسه سراغ به کار گیری

آیفون 12

آیفون ۱۲ اولیه حضور اپل در دنیای گوشی‌های هوشمند 5G به حساب می آید . اپل در جریان برگزاری مراسم امشب به نکات مثبت فناوری 5G مانند سرعت دانلود و آپلود بالا و همینطور ارتقاء امنیت یوزرها اشاره نمود . مدیرعامل ورایزن در اپل بوستان حاضر شد و توضیحاتی کلی راجع‌به همیاری این موسسه با اپل روی فناوری 5G ارائه بخشید .

آیفون‌های نو دارنده قابلیتی به عنوان Smart Data Mode میباشند . این قابلیت و امکان منجر می‌گردد موبایل به‌صورت خودکار مبنی بر کاری که درگیر انجام دادنش می باشید , اتصال به شبکه‌ی 5G یا این که 4G را انتخاب نماید ; براین اساس در‌حالتی که با گاز بالایی نیاز نداشته باشید به وب 4G متصل میشوید . اپل میگوید با بیشتراز ۱۰۰ اپراتور مخابراتی در ۳۰ مملکت همیاری کرده تا مطمئن شود آیفون‌ها تجربه‌ی قابل قبولی از 5G ارائه میدهند .

آیفون ۱۲ در پنل پشتی خویش از دوربین دوگانه استعمال مینماید . دوربین دارای اهمیت تلفن همراه مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1 . 6 است ; دیافراگم دوربین کلیدی آیفون ۱۲ سریع‌ترین دیافراگم بین کلیه آیفون‌ها تا‌به‌امروز است . دوربین دوم آیفون ۱۲ هم حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دارااست , البته در پشت لنزی فوق عریض جای گرفته .

اپل می گوید دوربین آیفون ۱۲ در محیط‌های کم‌نور تلاش بهتری نسبت‌به دوربین آیفون ۱۱ داراست . همان‌طور که می شد پیش‌بینی کرد , اپل توانسته به پیشرفت‌هایی در حوزه‌ی عکاسی رایانشی ( Computational Photography ) در آیفون‌های تازه دست پیدا نماید ; این پیشرفت‌ها به ارتقا جزئیات تصاویر و بهبود گستره‌ی داینامیکی منتهی می گردند . اپل اظهار‌کرد دوربین سلفی آیفون ۱۲ هم از وضعیت تصویربرداری در شب ( Night Mode ) پشتیبانی می نماید .

اپل همینطور کارایی نموده است فناوری شارژ بی‌سیم را در آیفون ۱۲ بهبود بخشد . این موسسه از حضور سیستمی به عنوان مگ‌سیف ( MagSafe ) در آیفون ۱۲ خبر اعطا کرد که دربرگیرنده تعدادی آهنربای داخلی است . این آهنرباها سبب ساز می شوند آیفون ۱۲ سفت به شارژرهای بی‌سیم جدیدی که امشب معرفی شد.

منبع : بازاریابی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 4954
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی