loading...

نرم افزار مالی و حسابداری

همه چیز درباره بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی

بازدید : 138
چهارشنبه 18 فروردين 1400 زمان : 16:06

عوارض توفیق استراتژی کلیپ مارکتینگ در B2B در سال 2018

ویدیو مارکتینگ در B2B بیشتراز پیش در هم اکنون پیشرفت میباشد و پیدایش ابزار‌های توسعه یافته در مسئله ساخت‌و‌ساز ویدیو، مانند تصویرسازی فضایی و یا این که به عبارتی پروجکشن مپینگ( اکران زوایای بصری متعدد از یک شی یا این که فرآورده)، ویدئوهای 360 جايگاه و ویدئوهای حقیقت مجازی؛ عرصه را برای اختراع و خلاقیت هرچه بیشتر بازاریابان فن‌ای آماده نموده است. ادله دیگر پیشرفت و بسط این ابزار در موضوع بازاریابی دیجیتال، تغییر‌و تحول فضای ساخت و ساز و به اشتراک‌گذاری این ویدئوها هست.

امروزه ویدئوها به لطف تکنولوژی‌های نو، به سادگی در دسترس مخاطبان قرار میگیرند و این دستور به معنای قابلیت و امکان ساخت و ساز محتوای گیراتری برای ویدئوها است که در اشخاص حقیقی و حقوقی سود سبب ساز به تعامل بیشتر مخاطبان و بازاریابان گردد. بدین ترتیب مارک‌های B2B اینک کارکشته به افزایش استراتژی‌های کلیپ مارکتینگ به مرحله برتری از خلاقیت و برقراری ارتباطات می باشند.

ایجاد ویدئوهای کیفیت عالی‌خیس با هزینه‌ی کمتر

یکی‌از فاکتورهای مهم پیشرفت کلیپ مارکتینگ در B2B، زمینه هزینه میباشد. امروزه به لطف تکنولوژی‌های نو نسبت به سال‌های اخیر ایجاد محتوای کیفیت بالا ویدئویی ارزانتر میباشد.

به جهت وجود قابلیت تشکیل داد کلیپ نادر هزینه‌خیس و قابل انعطاف‌افزارهای ادیت، خدمت‌ها و دیگر منابع، هزینه‌های کلی پیوسته کاهش می یابند. این در حالیست که تقاضای بازاریابان برای این نوع ویدئوها هرروزه ارتقا مییابد. طبق گزارش هاب‌اسپات بر حالت کلیپ مارکتینگ در سال 2018، 81% از بازاریابان از نوعی کلیپ برای گسترش بیزنس خویش به کارگیری خواهند کرد. این عدد در سال 2017 63% بوده میباشد.

ویدئوهایی با هدف ها چندین منظوره

امروزه به جهت قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز ویدئوهای بیشتر با دارایی محدودتر، بازاریابان B2B توانمند به ساخت محتوای ویدئویی استراتژیک‌تری خواهند بود. به ذکر دیگر، می توانید در یک کلیپ، هدف ها و مراحل‌های تبلیغاتی متفاوتی را غرض قرار دهید و دیگر نیازی به ساخت‌و‌ساز چند محتوای متعدد برای هدف ها گوناگون نخواهید داشت.

مریل دراپر، مدیرعامل ماشین کرایه ای ویدیو‌های تبلیغاتی Quirk Creativeمعتقد میباشد که: “سر موفقییت یک ویدیو تبلیغاتی، توان ساخت ترکیبی از ویدیو‌های برتر تبلیغاتی یک مارک(ویدیو‌های با کیفیت عالی‌‌خیس) با ویدیو‌های مختص پشتیبانی مشتریان(ویدیو‌های کیفیت عالی ذیل‌خیس)، میباشد. با بکارگیری این استراتژی بازاریابان کارکشته به ملازمت و همراهی مشتری از او‌لین گام تا پایانی پروسه مراحل فروش و پشتیبانی، می باشند.

کلیپ‌های B2B هدفمند‌‌‌‌‌خیس

با پیدایش تکنولوژی‌های نو، علاوه بر کاهش هزینه‌ها در فرآیند ساخت؛ شما می توانید بر ساخت‌و‌ساز محتویات هدفمند‌خیس و کارآمد‌خیس تمرکز نمایید. واحد سنجش اعتنا بیشتر، تشخیص و تمرکز فن‌ای بر یوزرها و ولی درج ویدیو در موقعییت مطلوب؛ تمامی این مفاد سبب ساز به ارتقاء پتانسیل نرخ راندمان سرمایه‌گذاری بازاریابی ویدئویی شود. همان گونه که میتوانید پیش بینی بزنید طی یک سری سال پیشین، مفاد نام برده دقت کارشناسان ارشد بازاریابی و مدیران بازاریابی را بیشتراز پیش به خویش جلب نموده است. آن ها درواقع مشتاقند از پتانسیل های تازه بازاریابی ویدئویی، در سوی افزایش استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خویش، بیشترین فایده را ببرند.

ابزار تشکیل داد کلیپ در دسترس همگان

این ایام بازاریابان دیگر نیازی به پشت گرمی کردن صد در صدی به مجموعه داخلی خویش برای ایجاد هر ویدیو را‌، نخواهند داشت. از ویدیو‌های پشتیبانی گرفته تا ویدیو‌های زنده آنلاین اتفاق افتاد های B2B، تمامی قابل ایجاد و ایفا به وسیله ابزار‌های دیجیتال می‌باشند. اگرچه که ایجاد محتوا‌یی با با کیفیت همچنان عنصر مهم استراتژی بازاریابی اکثر مارک های B2B میباشد؛ با امداد منابع دیجیتال به راحتی میوانید دارایی خویش را بهتر مدیر کرده و ابزار‌های ساخت کلیپ خویش را ارتقا دهید.

در اینجا به معرفی تنی چند از این ابزار‌های دیجیتال می پردازیم:

Animote: پلتفرم ساخت ویدیو برای آیکلود، به شما قابلیت و امکان به کار گیری به طور همزمان از نوا‌، عکس‌، کلیپ‌ و متن را می دهد. با امداد این ابزار میتوانید به ساخت ویدیو‌های تبلیغاتی رشته‌ای برای پست های کانال‌های اجتمایی و ویدیو‌های آموزشی در اینترنت‌وبسایت خویش، بپردازید.

Moovly: ابزاری در آیکلود میباشد که به شما در ادیت هرچه بهتر برنامه کودکان و کلیپ‌ها امداد می‌نماید. شما به راحتی میتوانید از ابزار‌های دیجیتال خویش این اپ به کارگیری فرمایید و یا این که ابزار‌های خویش را آپلود کرده؛ و با به کار گیری از یک درگ و دراپ کردن معمولی استارت به ساخت ویدئوی آیتم نظرتان بکنید. Moovely ابزاری مطلوب برای ساخت‌و‌ساز ویدیو‌هایی برای مخاطبن مشخص و معلوم با هزینه نادر، هست.

Rocketium: پلتفرمی ایده‌آل برای ایجاد ویدیو‌های بازاریابی چیست؟ اختصاصی کانال‌های اجتمایی؛ نظیر کلیپ‌های خبری و کلیپ‌های فروش ویژه، میباشد. از آنجایی که‌این پلتفرم برای درج متن‌ها نوشتاری و یا این که استوری بسیار مطلوب میباشد؛ ار آن برای نیوزلتر نشانی اینترنتی نیز میتوان به راحتی استفاده کرد.

Wirecast: قابل انعطاف‌افزاری چندمنظوره میباشد که برای تشکیل داد کلیپ جهت استریم لایو بسیار کارآمد میباشد. برای به کارگیری از این برنامه میتوانید به معنای حقیقی وواقعی واژه از هر نوع ابزار ضبط کردن؛ از اینترنت‌نادر های ابتدایی گرفته تا دسته‌ای از دوربین ها و ابزار های صوتی و تصویری فن‌ای، به کار گیری فرمایید. به مراد تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان خویش، از اشخاص در نقاط دیگر تحت عنوان مهمان، گرافیک و قسمتی از ویدئوی زنده کنفرانس، برای ساخت محتوایی گیرا، منفعت ببرید.

ارتقاء محبوبیت استوری

در زمان سالیان اخیر مارک‌های B2C در ذکر یک مقاله و یا این که به عبارتی استوری از روش کلیپ احاطه یافته‌اند. از جمله مارک‌های دارای اسم و رسم مانند داو و نایک در تعامل با مشتریان خویش از روش کلیپ‌ها حرفه ای گردیده و به شایسته ترین صورت ممکن با آن‌ها رابطه برقرار می‌نمایند.

بازاریابانB2B نیز دست به‌ فعالیت گردیده و آغاز به معرفی اشخاص پشت صحنه مارک خویش را کرده‌اند. در واقع با این فعالیت آن‌ها می خواهند به مشتریان خویش استدلالی سفت و مطمئن برای سرمایه‌گذاری، در مارک آنان بدهند.

لینکدین همگام با پیشرفت و توسعه کلیپ مارکتینگ

همان طور که میدانید یوتیوب پلتفرم رشته‌ای برای ویدیو و اینستاگرام پلتفرمی سریع برای به اشتراک‌گذاری کلیپ‌های استوری؛ از محبوبیت ویژه ای در میان یوزرها برخوردارند و تعداد یوزرها میلیونی آنان روزمره ارتقاء مییابد. ولی از آنجایی که یوزرها B2B شما به جهت تمرکز بر فعالیت خویش در زمان سا‌عتها کاری، مجال کمتری را در‌این رسانه ها صرف می‌نمایند، شاید بهتر باشد از پلتفرم اجتمایی فن‌ای خیس مانند لینکدین درین سا‌عتها فایده ببرید. طبق آمار سال 2017 صرفا 38 درصد از بازاریابان به نشر کلیپ در لینکدین پرداخته‌اند که ولی اکثر آن ها از موفقییت این استراتژی راضی بوده و به جاری ساختن این فرآیند از تبلیغات در سال 2018 ادامه خواهند بخشید.

استعمال از کلیپ‌های نیتیوNative و یا این که به عبارتی طبیعی(کلیپ‌های لود گردیده به طور بی واسطه در کانال ‌های اجتمایی)عمل شمارا در‌این پلتفرم ارتقا میبخشد، به صورتی که بعد از دیدن این کلیپ‌ها یوزرها و مخاطبان به اعتنا بیشتر و تعقیب کردن دیگر محتوا‌های مارک شما، ترغیب خواهند شد.

به جهت محیط و اطراف رشته‌ای لینکدین، کلیپ‌ها برای لایو استریمینگ و یا این که بار گذاری زنده کنفرانس ها، روی داد ها و حتی کلیپ‌های پشتیبانی موثر واقع می گردند. شما به آسانی میتوانید کاغذ لینکدین مارک خویش را، به راس ارائه کلیپ‌های دربردارنده محتوای اطلاعاتی و خبری تبدیل نمایید که با این عمل در ترقی آوازه مارک خویش تحت عنوان برندی پیشرو گام برداشته‌اید.

تکنولوژی‌های توسعه یافته‌خیس و محتوای کیفیت بالا‌خیس

ما هرروزه شاهد ابتکار‌ها و پیشرفت های عجیب‌ای در مسئله ویدیو مارکتینگ هستیم و این نکته که کلیپ مارکتینگ نقشی کلیدی را در استراتژی‌های بازاریابی B2Bدر مورد محتوا، جاری ساختن می‌نماید، دیگر بر کسی پوشیده وجود ندارد.با این حالا بازاریابان رشته‌ای دنیای دیجیتال، همچنان به ایجاد محتوا‌ی با باکیفیت متمرکز میباشند و حق تقدم حسابداری آن ها پیوسته آگهی و آکاهی سازی یوزرها توسط محتوایی بی نیاز هست. براین اساس فراموش نکنید که‌این اشخاص خیر در صدد ایجاد کرد کلیپ‌های بیشتر، بلکه اخلاق استراتژی‌های کارآمد‌خیس و توفیق‌آمیز خیس در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا می‌باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 5052
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی